Υπάρχουν πολλοί τρόποι για ένα σχολείο να τιμήσει μία εθνική επέτειο, αλλά αυτός που επιλέξαμε εμείς φέτος ήταν ό,τι χρειαζόταν για ένα ωφέλιμο και ουσιαστικό διάλειμμα από την κούραση των μαθημάτων, τη μονοτονία της πανδημίας και το ζόφο της επικαιρότητας.Αποφασίσαμε, λοιπόν, να πραγματοποιήσουμε μία εκπαιδευτική επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο της Λάρισας, που είναι ένα κόσμημα για την πόλη μας.Η επίσκεψη είχε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος δεχτήκαμε ξενάγηση από την έμπειρη κυρία Γιούλα στον πρώτο όροφο του μουσείου όπου υπάρχει μόνιμη συλλογή με πλούτο εκθεμάτων. Τα εκθέματα αυτά κάνουν τον επισκέπτη πραγματικά να γυρίσει, όχι χωρίς νοσταλγία, πάρα πολλά χρόνια πίσω, ίσως και αιώνες, στο βαθύ παρελθόν του ελληνικού λαού.Στη συνέχεια περιηγηθήκαμε στην ειδική έκθεση που υπάρχει στο ισόγειο για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821. Πρόκειται για μία έκθεση η οποία βοηθά τον θεατή να κάνει ένα ταξίδι στα σημαντικά εκείνα γεγονότα που σημάδεψαν τον νέο ελληνισμό.Πολλά συγχαρητήρια και θερμές ευχαριστίες στη διευθύντρια του μουσείου Fani Kalokairinou και τους συνεργάτες της για τις υψηλές μουσειακές και εκπαιδευτικές υπηρεσίες που προσφέρει το μουσείο στο κοινό. Δεσμευόμαστε ότι θα το ξαναεπισκεφτούμε για να το δούμε πιο εμπεριστατωμένα και να σταθούμε στις λεπτομέρειες.Δηλώνοντας εντυπωσιασμένοι από το υπέροχο αυτό μουσείο ευχόμαστε σε όλους χρόνια πολλά και γρήγορα να επικρατήσει ειρήνη στον κόσμο!




















