ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ 1ου ΣΔΕ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΘΝΙΚΉΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
Μια μοναδική εμπειρία έζησαν οι εκπαιδευόμενοι του 1ου Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Λάρισας, στο πλαίσιο εορτασμού της απελευθέρωσης της πόλης από τους Γερμανούς (23-10-1944) και της εθνικής επετείου της 28ης…
