Ένα όμορφο ταξίδι ολοκληρώθηκε και φέτος στο σχολείο μας.
Οι μαθητές του 1ου Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Λάρισας πίστεψαν στον εαυτό τους, αγάπησαν τη μάθηση και απέδειξαν ότι ποτέ δεν είναι αργά για να πραγματοποιήσει κανείς τα όνειρά του. Δικαιούνται…
